HDI Sigorta
Sigortacılıkta Yeni Bir Dönem
Talanx, 39,5 milyar EUR (2019) prim üretimi ve dünya çapında yaklaşık 23.000 çalışanı olan büyük bir Avrupa sigorta grubudur.
Merkezi Almanya'nın Hannover şehrinde bulunan grup, 150'den fazla ülkede faaliyet göstermektedir.
Talanx, kurumsal sigorta odaklı çok markalı bir şirkettir. Almanya ve yurtdışındaki endüstriyel sigorta ve perakende faaliyetleri, 120 yıla dayanan zengin bir geleneğe sahip HDI markası altında yürütülmektedir. Diğer Grup markaları arasında dünyanın önde gelen reasürans şirketlerinden Hannover Re; bankasürans uzmanı Targo, PB, Neue Leben; ve Polonya’lı Warta gelmektedir.
Almanya'nın en büyük varlık yönetimi şirketlerinden biri olan Ampega, Talanx Grubunun varlıklarını yönetmekte ve aynı zamanda grup dışı kurumsal yatırımcılar için deneyimli bir varlık yönetimi çözümleri sağlayıcısıdır.
Derecelendirme kuruluşu Standard & Poor's, Talanx Sigorta Grubuna A + / istikrarlı ("güçlü") ve Hannover Re Grubuna AA / istikrarlı ("çok güçlü") finansal güç derecelerini vermiştir. Talanx AG, SDAX üyesi olduğu Frankfurt Menkul Kıymetler Borsası'nda ve Hannover ve Varşova borsalarında (ISIN: DE000TLX1005, Alman Menkul Kıymetler Kodu: TLX100, Polonya Menkul Kıymetler Kodu: TNX) işlem görmektedir.
Sektöre Öncülük Eden Sigorta Anlayışı
Alman sigorta devi Talanx Group iştiraklerinden olan HDI Sigorta A.Ş., binlerce acentesiyle Türkiye’nin her noktasında hizmet sunar. Bu uluslararası ekonomik gücün bütün olanaklarını kullanarak; bünyesinde bulundurduğu uzman kadrosu, güçlü teknolojik ve finansal alt yapısı, deneyimli ve yaygın acente ağıyla kaliteli ürün ve hizmet sunmayı taahhüt eder.
HDI Sigorta; Risk Yönetimi, Uyum, Bilgi Güvenliği, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Şikayetleri Politikaları ile bilgi gizliliği ve bütünlüğüne özen göstererek müşteri memnuniyetini ön planda tutar. Şirketin iş sürekliliğini iç ve dış mevzuata uyum sağlayarak temin etmeyi, bu sayede suistimalin de önlenmesini amaçlar.
Risk Yönetim Politikası
Risk Yönetim Sisteminin Faydaları
Risk Yönetim Stratejileri
Bilgi Güvenlik Politikası
Kalite Politikası
Şikayet Yönetim Politikası
Uyum Politikası
Talanx Grup davranış kurallarına uyarak etik gerekliliklerin yerine getirilmesini, paydaşların menfaatleri doğrultusunda adil işlemlerin garanti edilmesini amaçlar. Hizmetler ve işlemler, risk temelli bir yaklaşımla değerlendirildiğinden maruz kalınabilecek risklerin azaltılmasına yönelik stratejilerin, kurum içi kontrol ve önlemlerin alınmasını hedefler.
Sektöre Yön Veren Sigorta Şirketi
Faaliyet alanlarımız arasında yürütülen verimli iş birlikleri sayesinde, paydaşlarımızın menfaati için küresel sigorta pazarlarında gelecek vaat eden fırsatları tutarlı bir şekilde değerlendirmekteyiz.
Vizyon
“Tutkuyla çalışarak, sektöre yön veren ve tercih edilen sigorta şirketi olmak.”
Misyon
“İhtiyaca yönelik çözümleri ile hayatı kesintisiz yaşatmak.”
Değerlerimiz
Girişimci Düşünmek ve Hareket Etmek
Sorumluluk bilinciyle, öngörülü, hedefe yönelik ve azami özen göstererek düşünmekte ve hareket etmekteyiz.
İşletme faaliyetlerimizi adeta kendi işlerimizi yapıyormuş gibi yürütmekteyiz.
Bu nedenle daima çözüm odaklı ve hızlı karar süreçleri ile çalışmaktayız.
Yeni çözümler bulabilmek için yenilikçi yollar kullanmaktayız.
Faaliyet alanlarımızın çıkarlarımızla çatışması halinde, Talanx Grubu’nun çıkarları önceliklidir.
Performans ve Sonuç Odaklı Olmak
Kendimizi elde ettiğimiz sonuçlara ve başarılara göre değerlendirmekteyiz.
Müşteriler için değer yaratmaktayız.
Başarıları tekrarlayabilmek için, süreçlerimizin kalitesi belirleyici bir öneme sahiptir.
Takım çalışması ve takdir etme, karşılıklı güvenin temelidir.
Görüş ayrılıkları söz konusu olduğunda, kendimizi sürekli geliştirmek için farklı görüşlerden yararlanmaktayız.